10 Nisan 2009 Cuma

Kürsüden inmeye hiç niyetim yok


Avrupa Halter Şampiyonası’nda 3 altın madalya kazanan 63 kilo sporcumuz Sibel Şimşek, "Daha önce gerilerinde kaldığım Rus ve Ermeni rakiplerimden rövanşı aldım" dedi.

ROMANYA’nın başkenti Bükreş’te devam eden 22. Bayanlar Avrupa Halter Şampiyonası’nda, 63. kiloda Türkiye’ye 3 altın madalya kazandıran Sibel Şimşek adeta bir hırs küpü. Sibel Şimşek daha önceki şampiyonalarda kendisini geride bırakan dünya şampiyonu Rus ve Avrupa şampiyonu Ermeni haltercileri geçmek için 3 ay boyunca kampta hırslı bir şekilde çalıştığını, bu haltercileri Bükreş’te geçmek için ant içtiğini açıkladı.

Yıllardır bu iki sporcuyla yarıştığını söyleyen Sibel, 2007 ve 2008 Avrupa şampiyonalarında bu iki sporcuya geçildiğini ama artık her ikisine de Bükreş’te iyi bir ders verdiğini söyledi.

Sibel Şimşek, "Rakiplerim benden fazla kilo kaldırsaydı, inanın ben daha fazlasını kaldırmak için altınları toplayacaktım. Rakiplerimi geçerek sözümü tuttum. Kürsüden inmeye hiç niyetim yok" diye konuştu.

Kaynak: Hürriyet

0 yorum:

Yorum Gönder